zoeken

Beroepsmogelijkheden 

Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan: 
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:

a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden; 

4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd: 
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht; 
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018020514
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Pergola
Ligging: Oude Diestsestraat 15A te 3473 Kortenaken - 5e afdeling, sectie A, perceel 381M

Bovenvermelde aanvraag tot melding omgevingsvergunning, aangevraagd door Annick Vandendries, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 26 maart 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

 

Beroepsmogelijkheden 

Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
 1° de vergunningsaanvrager
 2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

 In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
 1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
 2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
 3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
 b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018002888
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Regularisatie garage en carport
Ligging: Tiensestraat 95 te 3470 Kortenaken - 1e afdeling, sectie B, perceel 69E

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Tim Morren, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 19 maart 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden

Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
 2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018000831
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Tijdelijk slaapverblijf seizoensarbeiders
Ligging: Strostraat 8A te 3470 Kortenaken - 1e afdeling, sectie A, perceel 86L

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Jozef Robeyns, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 26 maart 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:   
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd: 
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018008983
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Bouwen van een bijgebouw met stalling
Ligging: Molenstraat 9 te 3473 Kortenaken - 5e afdeling, sectie A, perceel 350C

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Eric Depré-Sofie Matthée, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 26 maart 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:   
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:  
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018009653
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Slopen van een woning
Ligging: Dorpsstraat 55 te 3470 Kortenaken - 2e afdeling, sectie B, perceel 55F

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Roger Hermans, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 26 maart 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
 2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen: 
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
 2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
 3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd: 
 1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018014015
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Verbouwen zonder functiewijziging
Ligging: Nieuwstraat 3 te 3472 Kortenaken - 4e afdeling, sectie D, perceel 10H

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door David Vangossum, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 9 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-12 10:36:27

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018010269
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Schilderen van gevels of aanbrengen van gevelbekleding
Ligging: Vaanstraat 5 te 3471 Kortenaken - 3e afdeling, sectie C, perceel 86L

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Jana Laermans, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 9 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-12 10:40:53

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018009772
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Functiewijziging
Ligging: Tiensestraat 43 te 3470 Kortenaken - 1e afdeling, sectie B, perceel 239W

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Koen Rennies, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 9 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-12 10:45:21

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018012114
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Verbouwen met wijziging van het aantal woongelegenheden, zonder functiewijziging
Ligging: Grote Vreunte 9 te 3473 Kortenaken - 5e afdeling, sectie B, perceel 446P2

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Mia Vanthienen, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 9 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen:
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd:
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-12 10:49:26

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018015150
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Uitbreiden pergola
Ligging: Neerlintersesteenweg 110 te 3471 Kortenaken - 3e afdeling, sectie B, perceel 304V 

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Luc Putzeys, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 9 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen: 
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

 Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd: 
 1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-24 14:29:31

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018025296
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Bouwen van een garage
Ligging: Rattenborgstraat 9A te 3473 Kortenaken - 5e afdeling, sectie B, perceel 251E

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Noël Stroobants, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 16 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen: 
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd: 
 1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-24 14:39:57

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018003343
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Wijziging bestaande vergunning oostelijke hoevevleugel Kasteelhoeve Hogemeyer
Ligging: Hogemeyer 4 - 3472 Kortenaken - 4e afdeling, sectie E, perceel 115C

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Frederik Nuyts, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 16 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

 Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen: 
 1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
 2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
 3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd: 
 1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-24 14:51:00

Bekendmaking omgevingsvergunning 

Referentie omgevingsvergunning: OMV_2018030021
Aard: stedenbouwkundige handelingen
Project: Bouwen van een vrijstaande eengezinswoning
Ligging: Lapstraat 2 te 3470 Kortenaken - 1e afdeling, sectie A, perceel 103D2

Bovenvermelde aanvraag tot omgevingsvergunning, aangevraagd door Kristof Mollu - Tatiana Boone, werd verleend. Het college van burgemeester en schepenen gaf in zitting van 23 april 2018 de vergunning af aan de aanvrager. De volledige beslissing kan worden ingekeken bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente.

Beroepsmogelijkheden 
Tegen een beslissing van het college van burgemeester en schepenen kan een administratief beroep ingesteld worden bij de deputatie van de provincie Vlaams-Brabant, Provincieplein 1, 3010 Leuven. Het indienen van dit beroep moet gebeuren binnen een termijn van 30 dagen te tellen de dag na de aanplakking van deze bekendmaking en per beveiligde zending. Gelijktijdig dient een afschrift van het beroefschrift per beveiligde zending te worden bezorgd aan:
1° de vergunningsaanvrager
2° het college van burgemeester en schepenen, Dorpsplein 35, 3470 Kortenaken

In het beroepschrift dient te worden opgenomen: 
1° naam, hoedanigheid en het adres van de beroepsindiener;
 2° identificatie van de bestreden beslissing en van het onroerend goed, de inrichting of exploitatie die het voorwerp uitmaakt van die beslissing;
3° minstens een van de volgende elementen:
a) een omschrijving van de gevolgen die u ingevolge de bestreden beslissing ondervindt of waarschijnlijk ondervindt;
b) het belang dat hij heeft bij de besluitvorming over de afgifte of bijstelling van een omgevingsvergunning of van vergunningsvoorwaarden;
4° de reden waarom het beroep wordt ingesteld;
5° mededeling of de beroepsindiener al dan niet gehoord wil worden.

Bij het beroepsdossier worden de volgende bewijsstukken gevoegd: 
1° een bewijs van betaling van de dossiertaks van 100 euro op rekening van de provincie (IBAN: BE55 0910 2163 2544 BIC: GKCCBEBB - Provincie Vlaams Brabant, diverse ontvangsten, Provincieplein 1 te 3010 Leuven - Verplichte mededeling: “RMT-VGN-Kortenaken + naam indiener van het beroep”)
2° overtuigingsstukken die de beroepsindiener nodig acht;
3° een inventaris van de overtuigingsstukken

Publicatiedatum : 2018-04-24 14:56:52